Friday, January 16, 2009

Selamat Datang..Bienvenida..Welcome..

Selamat datang ke La Sangre...

Akhirnya, lahirlah sebuah lagi blog komuniti serantau yang dah dirancang lama oleh aku. Sebelum ni aku pernah berkecimpung dalam penulisan blog (bertajuk TalkingPillow) tapi sayangnya dah lama berkubur pada tahun 2007. Aku sempat post satu topik sahaja iaitu Diet Seimbang (borink gler tajuk ni) dan aku ambik masa 2 hari untuk post topik tu! Lebih menyedihkan, oleh kerana tak mendapat sambutan, aku terpaksa ignore je sampai sekarang. Namun La Sangre yang baru ini berjanji akan memberi nafas baru dan harap-harap tak akan berkubur juga macam yang sebelumnnya.

Memandangkan ini adalah post pertama, ok jugaklah kalau aku beri penerangan sedikit tentang latarbelakang La Sangre ni. First of all, mesti ramai pembaca bukan berbangsa Sepanyol bertanya apakebenda La Sangre tu? Sebenarnya perkataan tersebut membawa maksud The Blood (dara) dan ada kisah di sebaliknya yang aku sendiri susah nak explain sekarang. Maybe di lain masa aku akan bentangkan topik ini dengan lebih mendalam. Aku dapat perkataan ni masa belajar bahasa Sepanyol dan aku slalu gunakan untuk buat login ID dalam macam2 akaun (e.g. Friendster, QUT dll).

Aku masih baru. So apa-apa kekurangan dan pandangan dari sesiapa yang tengah baca sekarang ni adalah sangat dialu-alukan.

¡Adios by now!

No comments:

Post a Comment